Hoogtepunten RijswijkBuiten I 2021

Ook in 2021 is hard doorgebouwd aan de meest duurzame wijk van Nederland! Deelgebied Sion is bijna klaar en deelgebied Parkrijk krijgt steeds meer vorm. Ook is gestart met het schetsen aan de invulling van deelgebied Pasgeld.

Het afgelopen jaar hebben we wederom veel nieuwe bewoners mogen verwelkomen in RijswijkBuiten. Zo was er veel belangstelling voor de start verkoop van de woningen in Hoflanen, De Vlinderpoort en De Beuken en startte de bouw van De Buitenparel, Hoflanen, De Lanen fase 2, De Landerijen van Sion en woon-winkelcomplex De Koploper (sociale huurwoningen, supermarkt en dagwinkels). Ook zijn de woningen in Buitenplaats Syon, De Lanen fase 1 en De Wilgen opgeleverd en is eind 2021 gestart met de oplevering van Park van Rodenburg.

In 2021 vierden we ook de oplevering van tijdelijke school Parkrijk, IKC Parkrijk (basisschool, kinderopvang en sportzaal) en de opening van spooronderdoorgang RijswijkBuiten. Daarnaast besloot gemeente Rijswijk tot de oprichting van Woonfonds Rijswijk, waarmee de bouw van 100 huurwoningen voor middeninkomens in RijswijkBuiten mogelijk wordt gemaakt. En was er groen licht voor De Entree, waarin naast koopappartementen ook sociale huurappartementen en een gezondheidscentrum worden gerealiseerd.

In het jaaroverzicht van RijswijkBuiten blikken we terug op alle hoogtepunten uit 2021

Op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen?

Meld u dan aan voor de digitale nieuwsbrief van RijswijkBuiten.

Scroll naar boven